For the best lawn care in cedar park, please visit our sponsor at lawn service cedar park They are a local lawn care and landscaping company that provide services in such as lawn care, lawn mowing, weeding, and landscape maintenance in Cedar Park, Austin, Round Rock, and Leander area. They are located at:

Lawn Care Service of Cedar Park 100 E Whitestone Blvd Ste 148, #166 Cedar Park, TX 78613 (512) 595-0884

Controls

Aaloen

Registered User
Hi Konami,

I'm allready playing the ISS on the Snes and the PES at PS2... PES is the Bomb! But in my opinion the controls ar really too slow.

I'm playing PES2010 at my PS3, playing PES was never that frustrating like now, it really takes too long to control the ball or pass/shoot. Perhaps I am doing something not good at all.

Can you tell me if I am the only one who is complaining about the slow controls?

regards,

Aaron

The Netherlands

luik^3

Registered User
Aaron, dit is nieuwe functionaliteit van PES om het realistischer te maken, hun visie is dat in het echt je ook niet meteen kunt reageren om een goede pass oid te maken, dus in dit spel moet de speler eerst ook nog een (paar) stap(pen) doen voordat hij in goede positie is om te passen/schieten, het is dus belangrijk dat je vooruit denkt en voordat je de bal hebt al weet wat je ermee wilt doen, zodat je op tijd de pass/schiet knop in kunt drukken en de speler even de tijd heeft om in de goede positie te komen om te passen/schieten..

maakt dit het realistischer? ik weet het niet, wat ik wel weet is dat je jezelf weer een hele nieuwe spelstijl aan moet leren..

Aaloen

Registered User
Hi Luik,

Dikke kans dat ik aan dit deel veel langer doe met wennen, bij de vorige delen hoefte ik niet zo lang te wennen... het gaat nou wat beter, moet gewoon beter leren te dribbelen, dan heb je de speler ook meer onder controle en is de postie van deze wat beter.

Wel ervaar ik het heel erg vervelend dat bij het verwisselen van speler niet altijd lekker verloopt. Daarbij heb ik vaak genoeg gehad dat mijn ene verdediger achter de bal aanloopt, er ineens wordt geswitcht naar een andere speler. Misschien is dat ook een gewenning??

luik^3

Registered User
dat is inderdaad wennen ja.. maar vooral omdat het verwisselen van speler gewoon ontzettend slecht uitgewerkt is.. heb je trouwens wel je cursor settings op semi-assisted staan? dit kan ingesteld worden in het hoofmenu en dan bij system settings..

Aaloen

Registered User
Hi Luik,

Semi-assisted staat standaard aan bij mij. In vroegere delen, bijvoorbeeld 3/4 kon je alles uitzetten, dat was fijn spelen... Nu is unassisted het ook net niet...

Weet je wat irritant is? Zodra je een vrijetrap op je eigen helft tegen krijg, krijg je standaard een muurtje :S bij een meter of 40 3 mans muur, dat is toch absurpt???