For the best lawn care in cedar park, please visit our sponsor at lawn service cedar park They are a local lawn care and landscaping company that provide services in such as lawn care, lawn mowing, weeding, and landscape maintenance in Cedar Park, Austin, Round Rock, and Leander area. They are located at:

Lawn Care Service of Cedar Park 100 E Whitestone Blvd Ste 148, #166 Cedar Park, TX 78613 (512) 595-0884

(patch) - (ps3 blus) help!!!!!!!!!!!!!!

Addon21

Registered User
Bom Galera,

Como havia dito em um post anterior, estou fazendo um Patch. Porém, fiz a atualização oficial 2.00 e quando fiz isso os nomes corretos foram alterados para os nomes fakes.

Minha duvida é se tem como voltar para a versão anterior, senão vou perder tudo que ja tinha feito.

Meu Patch estava assim:

Nomes corrigidos dos jogadores fakes e duplicados;

Todos os uniformes e emblemas BARCLAYS PREMIER LEAGUE
Todos os uniformes e emblemas BUNDESLIGA
Todos os uniformes e emblemas J-LEAGUE
Todos os uniformes e emblemas LIGA POSTOBON (COLOMBIA)
Todos os uniformes e emblemas PAISES AMERICA DO SUL
Todos os uniformes e emblemas OUTROS AMERICA / OUTROS EUROPA / OUTROS ASIA.
Todos os uniformes e emblemas BRASILEIRÃO SERIE B (PDII)

ME AJUDEM...

Good Guys,

As I said in a previous post, I'm doing a patch. But did the official update 2:00 and when did it the correct names were changed to the names fakes.

My doubt is whether is to go back to the previous version, otherwise I will lose everything you had already done.

My Patch was thus:

Names of adjusted fakes and duplicate players;

All uniforms and badges BARCLAYS PREMIER LEAGUE
All uniforms and badges BUNDESLIGA
All uniforms and badges J-LEAGUE
All uniforms and badges LEAGUE Postobón (COLOMBIA)
All uniforms and badges COUNTRIES SOUTH AMERICA
All uniforms and badges AMERICA OTHER / OTHER EUROPE / ASIA OTHERS.
All uniforms and badges BRASILEIRÃO SERIE B (PDII)

HELP ME ...

Como dije en un post anterior, estoy haciendo un parche. Pero, ¿la actualización oficial de 02:00 y cuando lo hizo los nombres correctos se cambiaron a las falsificaciones nombres.

Mi duda es si es para volver a la versión anterior, de lo contrario voy a perder todo lo que ya había hecho.

Mi Patch fue así:

Nombres de falsificaciones ajustados y duplicar los jugadores;

Todos los uniformes e insignias BARCLAYS PREMIER LEAGUE
Todos los uniformes e insignias BUNDESLIGA
Todos los uniformes e insignias J-League
Todos los uniformes e insignias LIGA Postobón (COLOMBIA)
Todos los uniformes e insignias PAÍSES AMÉRICA DEL SUR
Todos los uniformes e insignias AMERICA OTROS / OTROS OTROS EUROPA / ASIA.
Todos los uniformes e insignias Brasileirao Serie B (PDII)

HELP ME ...

peru82

Registered User
The patch only affects players, everything else stays the same. The duplicate players that you moved, were placed back to the original team because the update defaults all the rosters. You need to move the duplicated players again. For this reason, many OF makers wait until the updated roster from Konami to start editing the players.