For the best lawn care in cedar park, please visit our sponsor at lawn service cedar park They are a local lawn care and landscaping company that provide services in such as lawn care, lawn mowing, weeding, and landscape maintenance in Cedar Park, Austin, Round Rock, and Leander area. They are located at:

Lawn Care Service of Cedar Park 100 E Whitestone Blvd Ste 148, #166 Cedar Park, TX 78613 (512) 595-0884

Deutscher Editing Stammtisch

Das_Fohlen

Registered User
habe gerade den kompletten switch 1 installiert, der absolute hammer! super leistung von allen die mitgearbeitet haben. weiter so!!! mit gladbach bundesliga zu spielen ist ein traum

-------------------------------------------------------------------------------

just installed the full switch no.1 - the bomb! superb effort from all which was involved in creating the file. keep up the good work. to play with gladbach in the bundesliga is a dream

Sundi

Registered User
Werder:

Strategie:
Rad. Offensive
Pressing
Absteitsfalle
Konterangriff

Aufstellung:
Tor: Wiese
RV: Fritz
IV: Mertesacker, Naldo
LV: Boenisch
RM: Hunt
ZM: Frings
LM: Marin
OM: Özil
ST: Almeida, Pizarro

ich denke, dies ist die Aufstellung und die Strategie...
+++++++++++++++++++++++
Leverkusen - Schieberegler:

Spielerunterstützung: Hoch (70)
Unterstützungsbereich: Mittel (60)
Positionswechsel: Häufig (70)
Angriffsart: ++ (70-75)
Pressing: Mittel-eng (65)
Abwehrreihe: Standard (55)
Kompaktheit: Mittel (60)
Defensivstrategie: Reihe (0)

Gruß,
Sundi

----------------------------------------------------------------------

Werder:

Strategy:
Rad offensive
Pressing
Absteitsfalle
Counter Attack

Up:
Goal: Meadow
RV: Fritz
IV: Mertesacker, Naldo
LV: Boenisch
RM: Hunt
ZM: Frings
LM: Marin
OM: Özil
ST: Almeida, Pizarro

I think this is the definition and strategy ...
+++++++++++++++++++++++
Leverkusen - Sliders:

Player Support: High (70)
Support Area: Central (60)
Position Change: Common (70)
Attack: + + (70-75)
Pressing: Medium-eng (65)
Defense Series: Standard (55)
Compactness: Medium (60)
Defensive: Series (0)

Greeting
Sundi

Hajnal30

Registered User
Ja, die von Sundi ist besser, ich hab Hunt vollkommen vergessen...
---------------------------------------------------------------------------------
Yes, those of Sundi is better, I have completely forgotten Hunt...

VagnerLove

Registered User
Moin Leute wollte mal fragen, wie ihr jetzt die ml startet? Ich hab Bayern genommen und der Manschaftsetat liegt bei 11 oder 12 Mille. Denke das ihr das schon erklärt habt, steig aber nicht mehr durch die ganzen Seiten hier durch.

Moin people wanted to ask sometimes, how do you start now ml? I have taken Bavaria and the Manschaftsetat lies with 11 or 12 thousands. If this thinks to her this have already explained, do not rise, however, any more by the whole sides here by

BrianBVB

Registered User
Warte auf Switch 2, dann hat der FCB mehr als 200Mio.

Wait for switch 2, then the FCB has more than 200 million.

Spieleversand

Registered User
Moin Leute wollte mal fragen, wie ihr jetzt die ml startet? Ich hab Bayern genommen und der Manschaftsetat liegt bei 11 oder 12 Mille. Denke das ihr das schon erklärt habt, steig aber nicht mehr durch die ganzen Seiten hier durch.

Moin people wanted to ask sometimes, how do you start now ml? I have taken Bavaria and the Manschaftsetat lies with 11 or 12 thousands. If this thinks to her this have already explained, do not rise, however, any more by the whole sides here by

Das liegt daran, dass die BL Teams in Liga B sind

-----
Thats because the german Teams are in League B

Warte auf Switch 2, dann hat der FCB mehr als 200Mio.

Wait for switch 2, then the FCB has more than 200 million.

Richtig! Dann geht die Post ab.

-----

Right, then we will have much fuN!

marc130786

Registered User
ich warte jeden tag sehnsüchtig auf switch 2. ich bete jeden tag dass es früher erscheint als erwartet. ich freu mich so darauf endlich eine vernünftige ML zu spielen. respekt dafür dass ihr alle so fleißig seid. ich liebe euch alle ^^

---------------------------------------------------------------------------

I wait anxiously every day to switch 2 I pray every day that it appears earlier than expected. I'm so to finally play a sound to ML. respectful care that you are all so busy. I love you all ^ ^

tomluca

Registered User
Offtopic:

Ich wollte mal meiner Freude kundtun:lol:

Wir sind Weiter!!! Wir sind weiter!!! Wir sind weiter!!!

Mit einer Weltklasseleistung in Turin zelebrierte ein wunderschönes Bayern München Zauberfußball, zwar nicht wie das weiße Ballett vergangener Tage, aber mit einer Super Mannschaftsleistung und Spiel ohne Ball wurde das Spiel mit Ball, fast zur Perfektion gebracht und die Alte Dame wurde in die Europaleague geschickt...

Oder wie der Kaiser sagen würde...

Joahh is den scho Weihnachten:lol:

http://getawallpaper.com/p-sexy-xmas-6249-1/

Offtopic:

With a perfect Game and a perfect Mannschaftsleistung wins a wonderful Bayern Munich in Turin vs The Old Lady (Juventus Turin) with 4:1

And the Kaiser (Mr. Beckenbauer) says: Woahhh Is the Christmas Day scho began now:w00t

The_other_Bomber

Registered User
Hi,
da ihr gestern Abend nochmal ordentlich was gemacht habt, habt ihr noch 45 Minuten Zeit, irgendwie diese Daten aufzutreiben:

Hoffenheim Aufstellung (da Ibisevic jetzt nicht mehr spielt sondern Weis, wollte ich fragen, wie genau das aussieht, am besten hinter jedem Spieler die Position schreiben)
Freiburg Aufstellung (dies ist sogar noch dringender, da ich im Gegensatz zu Hoffe da nicht einen Plan habe, wie das mit diesem Caligiuri aussehen soll und ob der überhaupt spielt)

So, die beiden brauche ich jetzt noch, dann kann ich endlich anfangen. Die Hauptsache ist, ich bekomme die richtigen Aufstellungen bis 16 Uhr.
-----------------------------
Hi,
since you last night again properly what you have done, you have another 45 minutes to somehow raise this data:

Hoffenheim list (because Ibisevic now no longer plays but Weis, I wanted to ask how exactly that looks best behind each player's position to write)
Freiburg list (this is even more urgent, as I hope not because, in contrast to have a plan how it will look like this Caligiuri, and whether the whole plays)

Thus, the two I need more, then I can finally begin. The main thing is, I get the correct statements to 16 clock.

forever-BVB

Registered User
Also wenn man die gesamte Saison betrachtet dann ist das in etwa die durchschnittliche Aufstellung der Freiburger

----------------pouplin-------------------
------------------------------------------
-----------krmas-----butcher-------------
du ri cha--------------------------bastians
------------banovic---Schuster(Flum)--------
abdessadki------------------------ Makiadi
------------Reisinger--Idrissou-------------

So if you look at the whole season then that is roughly the average statement of Freiburg

forever-BVB

Registered User
Dieser Caligiuri scheint ein ganz schn großes Talent zu sein , also wenn dann spielt der auf der abdesadki position eher als im DMF/ZMF

Caligiuri This seems to be a great across Sect talent, so if it plays on the abdesadki position rather than in DMF / ZMF

In Hoffenheim I'd reinnehmen in your place again with the Ibisevic

Bei Hoffenheim würd ich an deiner Stelle den Ibisevic wieder mit reinnehmen

The_other_Bomber

Registered User
Nun gut, Abdessadki ist gesetzt, da kann ich nicht Flum für rein machen.
In der Verteidigung werde ich wohl ganz rasch Bastians mit Butscher tauschen.
Und im Sturm frage ich mich schon ständig, ob eher Resinger oder doch Bechmann spielt.
Ich glaube, um diese Frage zu beantworten, gehe ich einfach nach den Stats...
Und da ihr mir ja immer noch keine vernünftigen Angebote für Hoffenheim gemacht habt, obwohl ihr reichlich Zeit hattet, werden die jetzt einfach so spielen.

--------------------Hildebrand-----------------
--------------Simunic--------Compper----------
Beck----------------------------------Ibertsberger--
--------------Luiz Gustavo-----------------------
----Weis-----------------------Salihovic---------
--------------Carlos Eduardo---------------------
------Obasi--------------------Ba---------------

Freiburg schaue ich nach den Stats...
------------------
Well, Abdessadki is set, because I can not make Flum clean.
In the defense, I will probably change with very rapidly Bastian Butscher.
And in the storm I do wonder constantly whether it plays or more Resinger Bechmann.
I think to answer this question, I just go to the stats ...
And since you've made me so still no reasonable offers for Hoffenheim, even though you had plenty of time to be playing now, just like that.
....
Freiburg, I look to the stats ...

Skontra1988

Registered User
Hoffenheim:

Timo Hildebrand
Andreas Beck (RV) - Marvin Compper (IV) - Josip Simunic (IV) - Andreas Ibertsberger (LV)
----------------Luiz Gustavo (DM)
Carlos Eduardo (ROMF) - Sejad Salihovic (LOMF)
Demba Ba (RS) - Vedad Ibisevic (ST) - Chinedu Obasi (LS)

So dürfte die Aufstellung sein, wenn alle Fit sind und in normaler Form

Freiburg is deutlich schwieriger.
Sie spielen auf jedenfall 4-4-2 mit Raute.
Aber mit Makiadi, Reisinger und Idrissou.

Ich vermute mal:

Simon Pouplin
Du-Ri Cha (RV) - Heiko Butscher (IV) - Ömar Toprak (IV) - Felix Bastians (LV) , Ivica Banovic (DM)
Daniel Caligiuri (RMF) - Yacine Abdessadki / Julian Schuster (LMF)
Cédric Makiadi (OMF)
Stefan Reisinger (ST) - Mohamadou Idrissou (ST)

Das ist mal meine Vermutung, aber bin mir nicht 100% sicher. Im LMF würde ich Yacine Abdessakdki vorziehen, da er auch mal mit Links Flanken kann.

--------------------------

Hoffenheim:

Timo Hildebrand
Andreas Beck (RV) - Marvin Compper (IV) - Josip Simunic (IV) - Andreas Ibertsberger (LV)
---------------- Luiz Gustavo (DM)
Carlos Eduardo (romfs) - Sejad Salihovic (LOMF)
Demba Ba (RS) - Vedad Ibisevic (ST) - Chinedu Obasi (LS)

So should be the establishment, when all are fit and in normal form

Freiburg is much more difficult.
They play on jedenfall 4-4-2 with a diamond.
But with Makiadi, Reisinger and Idrissou.

I guess:

Simon Pouplin
Du-Ri Cha (RV) - Heiko Butscher (IV) - Oemar Toprak (IV) - Felix Bastian (LV), Ivica Banovic (DM)
Daniel Caligiuri (RMF) - Yacine Abdessadki / Julian Schuster (LMF)
Cedric Makiadi (OMF)
Stefan Reisinger (ST) - Mohamadou Idrissou (ST)

That's my guess times, but I'm not 100% sure. In LMF Yacine Abdessakdki I would prefer that he also views with links to flanks.

Skontra1988

Registered User
Bei Freiburg isses ganz wichtig, dass Toprak IV Stamm is.
Is der wohl beste IV den die haben, leider schwere Verletzung (hat er immernoch) und hat deswegen kein Spiel bisher machen können.
War aber z.b. letztes Jahr einer der wichtigsten Spieler im Team (30 Spiele / 2mal Ausgewechselt, 1mal Eingewechselt)

4-4-2 mit Doppel Sechs spielen sie auch. Sie haben jetzt mit Caligiuri 2mal Doppel 6 und 2mal Raute gespielt.
Wenn mit Doppel Sechs dann Caligiuri ins DMF/ZMF und Makiadi und Abdessadki auf den außen.

Hoffenheim wie geschrieben mit 4-3-3. Die haben nur gegen HSV etwas defensiver gespielt, aber die meiste Zeit wie ich oben geschrieben habe. (Wo Ibisevic fit war)

-----------------------------

In Freiburg isses very important that Toprak IV strain is.
Is probably the best IV to have, unfortunately, serious injury has (still) and he has so far no game can do.
Was e.g. Last year one of the major players in the team (30 games / 2 times Out, 1 time as Substitute)

Six of them also 4-4-2 double play. They have now played with 6 and 2 times Caligiuri 2mal double diamond.
Then double-Six Caligiuri into DMF / ZMF and Makiadi and Abdessadki on the outside.

Hoffenheim as written with 4-3-3. They've only played against HSV somewhat defensive, but most of the time as I have written above. (Where Ibisevic was fit)

forever-BVB

Registered User
Sorry erstmal das ich solange nicht da war, hab zurzeit viel Stress um de Ohren wegen anstehender Umschulung, was mit Terminen,Vorstellungsgesprächen,Probearbeiten,lernen und und und zusammen hängt.
Ich denke das gröbste hab ich hinter mir und könnte wieder bisschen mithelfen

Erstmal sorry that I was not there long, currently have a lot of stress due to de ears upcoming re-learn what to appointments, job interviews, work sample, and and and hangs together.
I think the grossest I have behind me and bit again might help

The_other_Bomber

Registered User
Okay, ich verstehe das nicht so ganz, weil Weis gehört auch zum Hoffenheimer Stamm, nur Weis tut das auch. Ganz einfach, da Eduardo unumstritten ist und Gustavo auch, soll Weis/Salihovic (ist allerdings Kapitän) raus oder sollen beide im 4-4-2 agieren und Ibisevic auf der Bank?
Bei Freiburg habe ich eine megaschwere Entscheidung im Mittelfeld zwischen Schuster, Flum und Caligiuri auf einer Position. Weiß immer noch nicht, wer die ausstehende Position besetzt. Muss sogar erstmal gucken, ob Caligiuri überhaupt im Spiel drin ist. :D
Im Sturm stehe ich immer noch zwischen Reisinger und Bechmann, werde eher Reisinger nehmen, falls keiner Einspruch einlegt.
.--------------------------
Okay, I do not understand it entirely, because Weis is also common to Hoffenheim, but Weis does too. Quite simply, there is undisputed Eduardo and Gustavo also aims Weis / Salihovic (it is indeed captain) out or intended to operate in both 4-4-2 and Ibisevic on the bench?
In Freiburg, I have a decision in the midfield between megaschwere Schuster, Flum and Caligiuri on one position. Still do not know who the outstanding position occupied. Must look even erstmal whether Caligiuri is in play at all in there. :D
In the storm I am still between Reisinger and Bechmann, would rather take Reisinger, if any opposition to appeal.

BVB-Gott

Registered User
Heyho Leute,

mir ist zwecks comunio aufgefallen das Barth bei Freiburg in der Viererkette scheinbar längerfristig in der ersten Elf steht...weiß leider nicht soo viel über Freiburg, wollte es nur sagen...aber er wird sicherlich für einen längerfristigen verletzten einspringen...

noch ein Tipp:
Lasst doch bitte Chelsea, Arsenal und Man City an ihrem Platz (weniger Arbeit) und macht Freiburg, Bochum u.ä. in Liga A...Das würde dafür sorgen das die englischen Top-Vereine nicht so einen mega Ausverkauf starten und für die ML Zusammenstellung erhöht sich der Aufwand auch nicht, man muss vllt bisschen mehr suchen ;) hoffe es ist noch nicht viel zu spät für Beachten des Hinweises

UND dann wollte ich noch wissen, welche Mannschaften in Switch 2 keine Original Wappen haben ?
------------------------------------------------------------------------
Heyho people,

to me has struck for the purpose of comunio the Barth near Freiburg in the four chain apparently in the longer term in the first Eleven stands ... white, unfortunately, not soo a lot over Freiburg, it only wanted to say ..., however, he will step in absolutely for a longer-term injured one...

one more tip:
Nevertheless, leave please Chelsea, arsenal and One city on her place (less work) and do Freiburg, Bochum among other things in league A... This would provide for it the English top associations thus a mega sellout do not begin and for the arrangement ML the expenditure also does not increase, one must look vllt a little bit more;) it hopes is not too late yet for following the tip

Then I still wanted to know AND which teams have coat of arms in Switch 2 no originals?

forever-BVB

Registered User
Also es gab ja auch schon Spiele der Hoffenheimer und das nicht wenig wo C.Eduardo als Flügelstrürmer auf der rechten Seite spielte.
Wäre ne Möglichkeit.

Bei Freiburg Schuster(mehr Einsätze als Flum und caligiuri) und Reisinger(3Tore- 2mehr als Bechmann)

So there were already games Hoffenheimer and played no small where Eduardo C. as Flügelstrürmer on the right side.
Would ne way.

In Freiburg, Schuster and Reisinger