For the best lawn care in cedar park, please visit our sponsor at lawn service cedar park They are a local lawn care and landscaping company that provide services in such as lawn care, lawn mowing, weeding, and landscape maintenance in Cedar Park, Austin, Round Rock, and Leander area. They are located at:

Lawn Care Service of Cedar Park 100 E Whitestone Blvd Ste 148, #166 Cedar Park, TX 78613 (512) 595-0884

Dutch Jupiler League Creation thread

tim4u

Registered User
Hallo allemaal, ben al een tijdje op het web opzoek naar een option file waar de eerste divisie in is gemaakt! alleen dan voor de pc :(.....
Nu ga ik hem dus maar zelf maken maar dan doe ik alle statistieken van de spelers van Football Manager 2010 gebruiken, jullie kunnen het laten weten als jullie bepaalde spelers hebben waarvan jullie willen weten wat die zijn, maak ik ff paar screens..
Als er mensen zijn die willen helpen dan graag!! Is mn eerste voor de pc dus moet nog ff uitzoeken hoe alles gaat, maar heb al kale mannetjes met de goede namen en statistieken...

!PrinceofEgypt

Registered User
Hallo allemaal, ben al een tijdje op het web opzoek naar een option file waar de eerste divisie in is gemaakt! alleen dan voor de pc :(.....
Nu ga ik hem dus maar zelf maken maar dan doe ik alle statistieken van de spelers van Football Manager 2010 gebruiken, jullie kunnen het laten weten als jullie bepaalde spelers hebben waarvan jullie willen weten wat die zijn, maak ik ff paar screens..
Als er mensen zijn die willen helpen dan graag!! Is mn eerste voor de pc dus moet nog ff uitzoeken hoe alles gaat, maar heb al kale mannetjes met de goede namen en statistieken...

ik heb iig de juiste maat logo's voor je in png formaat zonder kwaliteitsverlies.. holla if u want it. Screens van de stats per player zou je ons echt extreem mee helpen:D

tim4u

Registered User
ik heb iig de juiste maat logo's voor je in png formaat zonder kwaliteitsverlies.. holla if u want it. Screens van de stats per player zou je ons echt extreem mee helpen:D

ok ben ik weer! ik kijk zo wat de efficientste manier is om die screens te uploaden ik was een tijdje weggeweest vandaar de late reactie.. groeten! OJA de stats zijn van fm2010 gemaakt naar pes2010 met een editor en die .png's zou ik heel graag willen hebben. ik stuur je een pm met mijn email.

ok ben ik weer! ik kijk zo wat de efficientste manier is om die screens te uploaden ik was een tijdje weggeweest vandaar de late reactie.. groeten! OJA de stats zijn van fm2010 gemaakt naar pes2010 met een editor en die .png's zou ik heel graag willen hebben. ik stuur je een pm met mijn email.

heb geen screen's maar kon het exporteren naar een .csv file (te openen in exel) hier kan je alle statistieken bekijken e.d.
ik heb alle spelers in fm2010 van 5 teams tot nu toe gedaan omdat ik die andere option file kwijt ben.
dus:
1 Go Ahead Eagles
2 SC Cambuur-Leeuwarden
3 De Graafschap
4 Excelsior
5 AGOVV Apeldoorn

het is te downloaden op
Code:
http://rapidshare.de/files/48716629/Jupilair_1.1_top_5.xlsx.html

laat maar weten of jullie het wat vinden

Last edited:

chefd

New Member
Is this still work in progress? I'm really interested but the link posted above with the 5 teams isn't working (I hate rapidshare, it isn't even rapid..)

Rikje

Registered User
Me 2 man! searched everywhere for de graafschap!
So please if you can just put a new working link on there! :)

grtz rik.

senlito

New Member
Soooo.... komt er dan ook nog hier een patch voor of wat?

is er iemand mee begonnen? Met de content of iets.... misschien dat ik kan helpen, in grafisch opzicht dan ...

let me know

Rikje

Registered User
hmm neej die werkt wel maar toch niet helemaal lekker maar dr zitten een paar jupiler league teams in... maar de patch verneukt ook de eredivisie en krijg je gvd bundesliga voor terug...eikels maja ondertussen maar weer verder zoeken en kijken:s grrrrrrrrrrr

grtz rik.

kok

Registered User
balle !!!

Hallo, ff voorstelle hiero,
Ben ouwe vent van rond de 40 en speel regelmatig met nog een ouwe vent pes2010 op pc tegen de computer omdat 2v2 online regelmatig lag opleverd, we zijn nu eigenlijk opzoekl naar medelanders die ook pes op pc hebben en het leuk vinden om eens 2v2 te spelen, spele pes al een aantal jaren en online met zijn tweeen is echt te gek, alleen computer tegenstander zijn en doen bijna altijd hetzelfde daarom is het wel leuk om eens bilkoek te krijgen van een paar profs.
hoop dat er wat reactie op komt, groetjes kokkie