For the best lawn care in cedar park, please visit our sponsor at lawn service cedar park They are a local lawn care and landscaping company that provide services in such as lawn care, lawn mowing, weeding, and landscape maintenance in Cedar Park, Austin, Round Rock, and Leander area. They are located at:

Lawn Care Service of Cedar Park 100 E Whitestone Blvd Ste 148, #166 Cedar Park, TX 78613 (512) 595-0884

[LEAGUE] The Dutch Jupiler League

m0_

Registered User
Looking great!

Till now I ve got all the export packs of Sparta, Excelsior, FC Eindhoven, Almere City, De Graafschap, MVV, and Emmen.

Maybe someone can update the first post with all download links for the available Jupiler Teams?

Where did you find Emmen?

m0_

Registered User
Helmond Sport Home, Away GK

-Futbolista-

Registered User
Wanneer worden die andere teamz ge-upload ongeveer?
Goed werk trouwenz...

When will the other teamz be up-loaded?
Good work by the way...

m0_

Registered User
m0 nice job youre doing but Helmond Sports Gk isn't correct watch this picture:

I know but I couldn.t make the white curve under the errea logo so this is the best i could do. And that's just a small detail:p

Jansen007

Registered User
I don't know if anyone got the same problem as I have with Excelsior export team in the game. If I import the files of another team they seem to mess up the Excelsior squad. Players are somehow removed. Maybe to the created players sections.

Anyone have a suggestion to fix this please!

m0_

Registered User
I don't know if anyone got the same problem as I have with Excelsior export team in the game. If I import the files of another team they seem to mess up the Excelsior squad. Players are somehow removed. Maybe to the created players sections.

Anyone have a suggestion to fix this please!

in het nederlands gaat t wat makkelijker om t uit te leggen.
Ik denk trouwens dat we gewoon in het nederlands kunnen praten in deze topic aangezien er geen 'buitenlandse' mensen hierin geintereseerd zijn.

Ik had hetzelfde probleem
Als je bijv. Excelsior importeert dan kan je in de spelerslijst zien wie wie vervangt. Als je ziet dat bijv. Manu van Excelsior, Serrarens van Almere City vervangt en je wilt dat niet dan kan je kiezen om ze te vervangen door een NIEUWE AANGEMAAKTE SPELER.

Probleem opgelost!

Ik Heb de basis 11 van Fortuna al af!

Jansen007

Registered User
in het nederlands gaat t wat makkelijker om t uit te leggen.
Ik denk trouwens dat we gewoon in het nederlands kunnen praten in deze topic aangezien er geen 'buitenlandse' mensen hierin geintereseerd zijn.

Ik had hetzelfde probleem
Als je bijv. Excelsior importeert dan kan je in de spelerslijst zien wie wie vervangt. Als je ziet dat bijv. Manu van Excelsior, Serrarens van Almere City vervangt en je wilt dat niet dan kan je kiezen om ze te vervangen door een NIEUWE AANGEMAAKTE SPELER.

Probleem opgelost!

Ik Heb de basis 11 van Fortuna al af!

Oke ik heb het door nu bedankt! En succes met de rest van de teams, ik wacht geduldig af ;)

Sickdl

Registered User
First awesome thread. Gonne chance d2. Was just wondering how to get the images on my ps3? Do i need to put the on a usb and the copy to my ps3?. i have a usb formatted with a option file on it tryed it with that but it didnt work. So maybe i need i new usb or im missing something. Im sure someone in here will know. Thank and keep up the good work

Sickdl

Registered User
Oh wacht. Als ik het goed begrijp moet ikde export files downloaden and die installeren. Werkt het dan hetzelde als een of of krijg ik zo de afbeelding op my ps3 en kan ik ze dan inladen via edit in pes.

Jansen007

Registered User
Oh wacht. Als ik het goed begrijp moet ikde export files downloaden and die installeren. Werkt het dan hetzelde als een of of krijg ik zo de afbeelding op my ps3 en kan ik ze dan inladen via edit in pes.

Ja. Eerst de export teams op een usb zetten dus eerst unzippen naar je usb. Je moet zorgen dat je het volgende krijgt als map:

PS3--> SAVEDATA--> EXPORT TEAM....

Dus PS3 map met daarin de andere mappen en files. Dan voordat je het spel opstart naar "hulpprogramma's voor game..." gaan (waar je je option file bestanden hebt geimporteerd).

Als je alles naar je PS3 heb gekopieerd start je het spel op en in "Bewerken" kies je "Importeren" en dan "Teams".

Nu kan je de teams op je schijf uploaden naar het spel. Let op dat je goed kijkt welke spelers met bestaande spelers worden vervangen in het spel. Als je veel teams upload dan kan het zijn dat je andere spelers overschrijft als je gewoon op "ok" klikt bij het importeren van teams. Dit kan je voorkomen door zelf te kiezen welke speler je wilt overschrijven.

Sickdl

Registered User
Ja. Eerst de export teams op een usb zetten dus eerst unzippen naar je usb. Je moet zorgen dat je het volgende krijgt als map:

PS3--> SAVEDATA--> EXPORT TEAM....

Dus PS3 map met daarin de andere mappen en files. Dan voordat je het spel opstart naar "hulpprogramma's voor game..." gaan (waar je je option file bestanden hebt geimporteerd).

Als je alles naar je PS3 heb gekopieerd start je het spel op en in "Bewerken" kies je "Importeren" en dan "Teams".

Nu kan je de teams op je schijf uploaden naar het spel. Let op dat je goed kijkt welke spelers met bestaande spelers worden vervangen in het spel. Als je veel teams upload dan kan het zijn dat je andere spelers overschrijft als je gewoon op "ok" klikt bij het importeren van teams. Dit kan je voorkomen door zelf te kiezen welke speler je wilt overschrijven.

Cool dan je wel, ga het gelijk effe proberen. Eredivisie and jupiler league maken en een ml starten perfecte bezigheid voor het lange thanksgiving weekend.

Als ik het goed zie zijn voor sommige teams geen zip of download files?

Jansen007

Registered User
In deze thread moet je even zoeken er is geen Index gemaakt(nog). Van de volgende clubs zijn er download links beschikbaar met dank aan YildirimUgur en m0_ (niemand vergeten hoop ik) :

Sparta
Excelsior
De Graafschap
MVV
Almere City
FC Den Bosch
Telstar
Go Ahead Eagles
FC Eindhoven

Maar een volledige Jupiler League laat dus nog even op zich wachten. Hopelijk snel nu ze de schoenen issue gaan aanpakken in ML offline met volgende patch a.s. donderdag 29 november.

Sickdl

Registered User
Yes precies de rede waarom ik weer aan pes begin. Dat schoenen gebeuren was echt heel slecht. Hopen dat het nou wat beter word. Eerst effe de wenb of opfrissen en dan de jupiler league team importeren.

Heb net effe goa geprobeerd en ziet er echt heel goed uit. Tof dat er mensen tijd in steken om te maken. Ben zelf een aardige leek op dat gebied. En al 9 teams is al aardig wat.